JIIIIIIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Äntlign är Sara hemma i sverige, jag hade ingen aning om att de va nu hon skulle komma, trodde de va en vecka kvar. så en glad överraskning vart de. =) är i extas nu, bara sitter å ler. De är nästan ett år sen vi träffades i san fransisco. Så nu ser jag fram emot att fredagen kommer så hon landar i vemdalen å jag kan få se hur hon ser ut :)

I morgon åker jag, lena å emelie till Trondheim å ska söka jobb, matsäcken är packad å på menyn står pastasallad, mums.
Men de blir en tidig morgon vilket jag inte alls är van vid, men de ska bli så skoj ändå. har inte träffa lena på hundra år heller så de blir ett kärt återseende å favorit i repris, TIGER LOU såklart. =) Hoppas att vi hittar nå spännande jobb och att de är lika vackert som på bilderna.

Åh nu är jag så glad så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, två saker att längta till, de va inte igår jag hade nå att se fram emot.

Annars har de inte hänt alls för mkt, Madde va här i helgen å vi va barnvakt åt Mikaela å Nova på fredagen. Riktigt skoj å få leka av sig lite. På lördagen jobbade jag faktiskt lite, hela 4 timmar vart de på Hogna. de va så otroligt skönt att göra nån nytta. Men de va inte e lugn stund. 168 pers som käka tre rätters å drack e massa. Men de va faktiskt riktigt kul att jobba där igen. På sndagen va de int väder så vi va ute å ränsa ogräs, kanske inte allt för skoj men fick lite färg iaf.

Nä nu ska jag gå å va glad nån annanstans.

ta´t lugnt
Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

He he ja imorn ses vi igen.. Äntligen :P Kul att du är glad vännen. Allt blir så mkt roligare då! Nä nu ska jag göra mackorna tills imorn! ;) Ses då. Puss!

2009-05-19 @ 21:02:17
Postat av: Emslan

Det ska bli så skoj med roadtrip.... ses imorn gumman!

2009-05-19 @ 23:19:06
URL: http://lovikavantar.blogg.se/
Postat av: vicky

2009-05-27 @ 09:04:46
Postat av: vicky

Va roligt att sara har kommit hem..=) Å snart kommer ja med..:P Å tack snälla du för koden..=) Hade mitt pass å J1 pappret i den väskan..:P

Å hoppas du får jobb i norge så du kan komma hit å leva rövare med mig..:P



Puss å kram saknar dej och alla där hemma..

2009-05-27 @ 09:06:14
URL: http://vildavickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet du då.. Nu när du ha internet tycker ja du kan ta å blogga lite mera.. Så jaha nå å läsa.. =) va jätte roligt å få prata med dej igen.. Saknar dej så otroligt.. Hoppas de bli så som vi prata om för ja tycker vi ha lite å ta igen..=)

Kram

2009-06-16 @ 23:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0