12 maj 09

J
a tiden bara flyger iväg även fast jag tycker att varje enskild dag går så oerhört långsam. Jag är så less på att inte ha nå att göra, jag städar lägenheten så ofta så den hinner ju inte ens bli skitig, jag glor på tv å datorn så ögonen blir trötta. JAG VILL HA JOBB NU!!!!

I  fredags iaf så va jag bjuden upp till hemmet på fin middag som bror gjorde i ordning, jag hjälpte lite med upplägget och serveringen. Maten va helt underbar. till förrätt åt vi bakad potatis med skagenröra, efter de vart de coca-cola skinka och skivad ungsbakad potatis till dom andra och till mig hade han gjort älkött, samma potatis, en långkokt rödvinssås och rotfrukter vid sidan, de va helt gudomligt. till dessert vart de flamberade (om de heter så) hallon med glass. Till de- en hel del vin =) ungefär halvvägs in i middagen bestämde jag å Emelie oss för att åka in till Ösd för att festa, vi åkte typ 21.20. Kom in till lägenheten å emelie började dricka.. sen drog vi oss ner till Plaza där festen va i full gång. Hade så himla skoj. vi la oss vid halv sex på morgonen tror ja =)

dagen efter va inte så skoj, helt slut. vi bestämde oss för lite shopping men de vart ganska mkt. OOOPS
sen vart de en välbehövlig vilostund i sängen innan vi gjorde oss i orning för en till partykväll. va inte alls sugen kan jag säga, men vi bestämde oss för att kolla läget iaf. men efter ett tag började vi faktiskt att ha skoj. Plaza va fullproppad med folk å de fanns mkt olika musikstilar som spelades.. emn de som föll oss i smaken va ju ändå marmeladorkestern. =) de va skoj. efter stängning vart de subway å sen nattbuss upp på körfältet där vi drack en grogg innan vi slutligen la oss i sängen. vart inte lika sent på lördagen men inte så långt ifrån =)

söndagen va de städning innan hemresan. va riktigt nöjd med helgen å de va skönt att komma iväg, men nu blir de nog lungt ett tag så man kanske kan spara slantarna.

nä nu har jag uppdaterat ganska bra tycker jag så nu är de dags för litte arbetssökande (iaf kollande)

ha´t
kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Hehe en tvådagars? Nice ;) Ja men vad är dessan Trondeimplaner? Låter ju hur spännande som helst. Skulle behöva komma bort lite faktisk! puss!

2009-05-12 @ 23:35:36
Postat av: evelina

ja de va skoj, men gud så jobbigt. börjar nog bli gammal. =) ja å emelie vill ivg å vi har sökt ite där, men vi kan väl ringas å diskutera saken ? ;) puss

2009-05-13 @ 21:47:53
URL: http://evelinastripofalifetime.blogg.se/
Postat av: Emslan

Härligt att du uppdaterat igen! Det var en riktigt skoj helg, blir oftast det när man bara åker iväg och bara gör det, gört bara gört lixom! Sen vet vi ju redan att du och jag är festmetoden, bäst på fest! Det har vi ju sett varje gång vi varit där, förstår inte vad det är med alla andra, dom är dessutom karlar. Sinnes! Haha men roligt hade vi iallafall och det ska vi ha snart igen. Puss!

2009-05-13 @ 22:00:37
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0