Love of my life

Ja, älskade Zakita du är mitt livs kärlek. Jag har fått haft hunden här hos mig nu ett tag. Vi har haft de så mysigt. När jag hämtade henne så skrek hon rakt u å flög upp i min famn =) så sött. Sen idag va vi ute på en långpromenad, från mamma å runt vid kyrkogården å vidare hemmåt. Jag fick dra hunden hem sista biten för hon va helt slö. Hon hoppade flera gånger upp i snökanterna å grävde ner sig i snön. Hon har så mkt för sig fortfarande som när hon va valp, de är lite skoj. Nu ligger hon å sover iaf. Nog om de.

De har inte hänt så mkt på senaste, jag har mest bara varit hemma eller jobbat och varit sjuk ännu en gång, shit less jag borjar bli på de nu. Jag har iaf varit hos läkarn nu å tagit en massa tester, så de är bara att vänta på svar, men som vanligt så är de väl inge fel.

Just nu sitter jag iaf i soffan hemma å dricker ett glas rött, väldigt gott men trist utan sällskap. Fotboll är ju tydligen mkt viktigare. Aaawww, jag är bara på så grymt dåligt humör, har vart de i några dagar nu, börjar bli så less på att inte må bra å inte va pigg å att man alltid ska behöva tjata om allt.

Tänker mkt på framtiden oxå, vad ska hända i sommar å hur blir de med allt annat. De är så mkt som ska funka å jag tror att de är mycket som talar emot de, jag vet inte alls hur jag ska göra. Men de löser väl sig som vanligt på nå sett.

Har funderat lite på att ändra min blogg oxå, men har ingen aning om hur man gör, jag får ta å be nån som kan att fixa nå fint åt mig.

Nä nu ska jag kika på TV å dricka mitt vin, innan jag å hunden ska ut en sista gång innan vi ska sova.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Vicky

tråkigt å höra att du inte mår bra.. =)Hoppas proverna är bra iaf.. =) Å hoppas du kan komma hit i sommar.. =) Skulle vara såå kul.. Jake och Alexa frågar efter dej varje dag.. Å de pratar om att du ska komma i sommar..=) Men ja har sagt till dom att du KANSKE kommer.. =) Men ja håller tumarna..=) Hade ja vart hemma så hade ja hållt dej sällskap med vindrickandet.. =) Får ta de då du kommer, då blir de herr Lindeman..=) hihihi Puss å kram på dej.

2009-02-24 @ 21:20:19
URL: http://vildavickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt å höra att du inte mår bra.. =)Hoppas proverna är bra iaf.. =) Å hoppas du kan komma hit i sommar.. =) Skulle vara såå kul.. Jake och Alexa frågar efter dej varje dag.. Å de pratar om att du ska komma i sommar..=) Men ja har sagt till dom att du KANSKE kommer.. =) Men ja håller tumarna..=) Hade ja vart hemma så hade ja hållt dej sällskap med vindrickandet.. =) Får ta de då du kommer, då blir de herr Lindeman..=) hihihi Puss å kram på dej.

2009-02-24 @ 21:21:35
Postat av: Evelina

Jag tror allt löser sig till sommaren. Det viktigaste är att du mår bra och är nöjd. Allt annat går att lösa! Kram

2009-02-25 @ 19:36:27
URL: http://livetsomevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0