En uppdatering

Ja nu har jag fått så många klagomål på att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta, så här kommer de :P

De har hänt grymt mycket dom senaste veckorna så jag vet inte vart jag ska börja. De har varit en hel del med fest och glada miner, nya vänner och gamla vänner. Jag har kännt mig en hel del gladare efter allas snälla ord, så TACK!

- Ryggskott på mig å mamma å bror, Armen bruten på syrran, nackspärr på Emma, och älskade faster in på sjjukan i ilfart. De har varit en tuff tid, men de börjar äntligen ljusna. (Tack och lov)

Jag längtar efter sommaren, efter Juni så jag får träffa älskade Alexa å Jake igen, självklart även dig Vicky. De ska bli så kul om de blir som vi sa, en vecka bara du och jag i Vegas och LA och sen minst en vecka med barnen. Jag ser fram emot de så otroligt mycket nu, tänker på de hela dagarna =) 4 månader kvar bara

Pratade med Sara för ett tag sen också, vi har ju inte pratat sen långt innan jul så there was alot of catching up to do =)

Jobbet flyter på jätte bra, jag trivs super. Och nu börjar ju sportloven så de blir bara roligare.

Lägenheten är i stort sätt klar, lite smådetaljer att fixa bara.

Kaninen är numer en tonåring så hon går oss på nerverna rätt rejält. de blir inte mkt sömn om nätterna kan jag lova. Har börjat fundera på om jag ska ge henne till Ingela, men hon är ju så himla söt å go ibland oxå så de är ett svårt val.

nä jag har nog inget mer att säga just nu, jag ska nog slänga ner mig på soffan å kika på en film innan man ska sova.
Men de vart ju en liten update iaf.

Take Care.
XOXO






Kommentarer
Postat av: Diana

Bra Evelina....duktig tjej :-)

Ja nog har vi haft lite trevligt på våra sista fester? Mer sånna...JA tack!!

Kram

2009-02-10 @ 23:22:25
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Evelina

Perfekt!! här i Umeå har vi underbart väder, sol och typ -19. Kallt men gött! Tack för senast, det var skitkul att umgås med er lite! Kram

2009-02-11 @ 13:03:08
URL: http://livetsomevelina.blogg.se/
Postat av: Emslan

Härligt med uppdatering vännen! Och kalasen på sistonde har varit jätte trevliga, som Diana sagt, fler sånna! Nä nu ska jag äta frukost och sen ska jag ner och jobba. Pip.

2009-02-13 @ 07:55:12
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0