Blogga är inte min starka sida

Ja
de va visst evigheter sen jag uppdaterade min blogg. Jag känner att jag orkar inte riktigt med den. Det ät massor som har hänt sen jag sist skrev, men äh.. orkar inte

Det senaste som har hänt är att jag vet inte vad jag ska ta för jobb i vinter. Jag har 3 att välja mellan och de som lät bäst från början är nu sämst och så vidare. Jag vet inte alls längre. Jag ändrade mig igår och valde ett nytt alternativ och nu har jag fått ett bättre erbjudande ändå.. urch va de vart jobbigt åt mig. Just nu känns de kanske som att de bästa vore att åka härifrån ett tag igen, men jag vet inte. vart skulle jag då ta vägen? Jag hatar att jag aldrig kan bestämma mig och att jag måste göra de svårare än vad de egentligen behöver vara, de borde ju vara så lätt att tänka på sig själv och göra de som är bäst för MIG men nä, jag kan inte de. Just nu önskar jag faktiskt att jag stannat kvar i Vegas mitt hela år så jag slapp ta itu med allt de här. Jag känner mig bara så dum å jag är så trött på mig själv.

Ja om allt går som de ska nu så kommer jag iaf att åka till vegas i januari å hälsa på mina små älsklingar, och vicky förstås. :) jag hoppas.

Nä nu har jag iaf uppdaterat lite, orkar inte skriva mer.
SEE YA.
XOXO

Kommentarer
Postat av: vicky

men duktigt eve du kan ju uppdatera.. Fortsätt i den stilen.. =) Måste ju ha nå å läsa jö.. =)

Pöss

2008-10-22 @ 19:06:45
Postat av: strömskan....

klart du ska tänka på dig själv.... jag VET..... för jag har alltid tänkt på andra och har fått ångra det tusenfallt om. både fysiskt och psykiskt.... kram love you

2008-10-28 @ 00:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0