Äntligen bestämt mig

Ja nu är de klart. Jag blir på Anorak i vinter. Jag tackade nej till Peter och bykrogen idag. Så i morgon blir min sista dag. Det känns lite ledsamt faktiskt, jag trivs ju så himla bra med de stället, men lönen va bättre och jag slipper jobba med den människan så de känns som jag har fattat rätt beslut. Nu är bara frågan, Vart ska jag va tills Anorak öppnar då??? Blir väl Hogna kanske. Nog om de..

Idag har min sköldpadda fått ett stort nytt akvarium, så han simma nu. =) så fint de vart å han ser så glad ut.

Igår va jag å klippte mig. De va skönt. vart ssnelugg igen såklart.. =) men ja, jag trivs ju ganska bra i de. De va på tiden att jag förändrade lite med de iaf, va ganska nära på att klippa de kort å de ska jag ju inte. Vart bra iaf.

nä jag har egentligen inget att skriva om så nu slutar vi här.
Have a nice day.

Smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0