En hel månad

ja idag är de en månad sen jag åkte från sverige och landade i staterna.
tiden har gått väldigt fort ändå.

Idag har de varit mulet i vegas för första gången sen jag kom hit, men de va fortfarande väldigt varmt, ja måste säga att jag längtar efter regn å åska för en gångs skull. och snart börjar sommaren oxå, huvva vad jag fasar för de!

igår såg vi ännu en bio, vi va på "what happens in vegas" . den va faktiskt bra, men jag trodde den skulle va bättre så lite  besviken vart jag.

nu är det iaf bestämt att Johan ska komma. =) de är bara bokningen kvar nu så jag hoppas de inte hinner bli nån ändring för då är de bara en månad å nån dag tills jag får träffa han igen. jag längtar så mycket.

har börja känna mig lite ensam här nu oxå. vi hittar inte på saker att göra tillsammans lika mycke som vi gjorde i början. jag spenderar bara tid med barnen och sen med min dator. ganska tråkigt är de. har haft rejäl hemlängtan dom senaste dagarna. måste kanske kontakta några au pairer iaf fast jag inte va så sugen på de. men i helgen blir de lite skoj iaf, på fredag ska jag klippa mig =) vet inte riktigt vad jag ska göra med håret men jag har tre ideér iaf så vi får se vad de blir. sen på lördag ska jag å emmelie på balett. vi ska se Askungen. de kan ju oxå bli intressant.

å nu väntar jag på ett brev/mejl från Angelica å Campbell bara, är så nyfiken på hur ni bor å har de i skottland.

idag framkallade jag lite bilder oxå så nu är de lite mer hemma här i mitt rum, men gud va ja sakna alla när man tänkte tillbaka på vintern å såg bilderna.

nä nu är de kanske sovdags, ska upp snart.
Tänker på er!

puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!! Kul att läsa om din resa som jag inte ens visste om att du var på :) Hoppas allting går bra för dig! Kommer fortsätta läsa :) Kram Zandra

2008-05-16 @ 17:57:18
URL: http://zandra1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0