Emmelie & AK´s hej då fest

I fredags va jag å Emmelie å klippte oss. Mitt tog en halvtimme, de vart ingen större förändring men lite bättre vart de. Emmelies tog cirka 3 timmar. så segt att vänta på henne då de va 45 grader varmt ute. men hennes hår vart bra. resten av dagen spenderade vi pengar på outlet mall. dom hade grymt roliga butiker tex billabong, volcom, ralph lauren etc. så jag shoppade lite. köpte mig även ett par Nike löparskor så nu är de bara att börja träna. =)

I lördags va vi på balett. vi såg askungen, inte så bra men de va kul att ha sett den iaf. de kändes mer som en teater än som en balett om ja ska va ärlig. sen på kvällen hade vi avskedsfest för emmelie å ak. vi va ute i green valley hos jessicas pappa å förfesta i några timmar ett helt gäng, riktigt kul fram tills jag fick världens allergichock mot deras katt. då va de bara för mig att gå ut å vänta där till vi skulle in till the district. väl där gick vi på en lite mindre klubb å dansa lite. jag hade grymt kul. Ak vart alldeles för full så hon å jessica åkte hem tidigt, sen tog emmelie å kenny å vart utslängda så jag va ensam kvar med christian å några andra grabbar. lite läskigt. men vi åkte till en annan pub där emmelie å kenny va men sen va resten av folken stora svarta muskelknuttar. vi hamna nog lite fel kanske=) då va de ddags att åka hem.
men ja tycker ändå kvällen va ganska lyckad.

idag är de exakt en månad tills johan kommer. känns skönt att ha något att se fram emot. ska bli så kul att träffa dig igen.

pratade med mamma igår oxå så jag fick höra om de roliga vädret, va kul med ännu mera snö mitt i maj. =)
fast jag saknar nästan sverigevädret, de är så grymt varmt här nu så de går knappt att vara ute, kan ju bara tänka mig hur de kommer vara i juni-sep. huvva..

i morgon är de jobb igen, men de är en av de lugnare dagarna när båda är på skolan. Jag har de lite jobbigt med barnen nu när de är så mycket som händer runt om kring. dom är trötta, griniga å jag tror att dom har tappat öronen, så jag ser inte fram emot den här veckan, fast jag jobbar bara tre dagar =)

nä nu ska jag försöka ta mig ut lite i solen å vänta på att du ska ringa. =)

saknar er.
kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0