Cirque de solei

Ja nu har jag varit å sett min  första cirque de solei show här i vegas, Zumanity hette den. De va en väldigt Häftig show, inte barn tillåten dock. Men ganska precis som jag trodde att de skulle vara. de va jag, emmelie, AK och Anna-Klara.

Så imorse åkte Emmelie hem. Känns hur tråkigt som helst. Alexa va så ledsen, jag tycker så synd om dom. Å lite synd om mig med, nu måste jag åka bil i 20 min för att få umgås med nån annan än familjen å bara helger. Kommer sakna att ha Emmelie i närheten.  Lycka till med allt. =)

Nu är de helg igen oxå. Har ingen aning om vad jag ska hitta på dock. Tänkte ev försöka ta mig till Red Rocks (vilket jag har tänkt göra några gånger) sen hoppas jag att de blir bio på söndag, men de blir de säkert inte. Jag är så nyfiken på sex and the city filmen. vill så gärna se den, världs premiär i morgon.

Jessica fyller år idag oxå. 30 år. Grattis.

Nu är de exakt tre veckor å två timmar tills Johan landar i Vegas. Gud va jag längtar nu. Men jag börjar nog bli lite nervös nu oxå. =) va så länge sen vi sågs. jag längtar.

mamma ringde idag också. de va riktigt skönt att höra från henne. Jag börjar verkligen sakna dom nu. Man tar allt för givet när man är hemma, tänker inte riktigt på hur bra man har de. Men nu när man inte kan träffa alla när man vill så tänker man på de, va himla skönt de är att ha alla i närheten.

Så har jag äntligen fått en egen mobil oxå, jag fick emmelies gamla nr så två roliga sms har jag fått redan. =) känns underbart att få ha sin egen telefon igen, å refillkort så jag kan använda de hur mycke jag vill.

nu ska jag kika på film, köpte två gamla rullar idag på smiths- "what a girl wants" och "vid din sida". (ja de är bra filmer Johan)

Saknar er!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Nilsvallarna

Synd att du inte får några kompisar i närheten, men du hittar nya vänner. så gräm dig inte över det. vicky skulle hoppa fallskärm i dag men som tur var regnade det:) HI HI.... Jag är rädd om henne... här har vi kanon väder så nu ser vi ut som vandrande kräftor hela familjen. så det är alldeles för varmt för allt utomhusarbete, så vi sitter bara och flåsar under takfläckten.... stora kramar från oss alla.

2008-05-31 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0