another day in vegas

Ja då va de redan slut på onsdagen då, bara imorgon kvar med jobb å sen är de helg igen. =)
Veckorna går ganska snabbt nu när de är skola, men snart är de sommarlov å jag kommer ha båda barnen hela dagarna. Ser inte fram emot de, för då kan man inte vara ute på dagarna heller så de får bli museum å grejer. (inte min stora passion)

Igår va jag på gymmet för första gången, sprang i 30 minuter å sen körde jag lite styrketräning i en kvart. (shit va dålig kondis å klena muskler jag har) så nu är de bara att göra träningen till en vana.

Har sovit dåligt nu i tre dagar igen. Jag trodde de hade blivit bra, men icke. Sjukt trött jag börjar bli. Men de är väl bara att köra på iaf.

Snart åker Emmelie hem, 8 dagar kvar. Kommer nog bli ganska tråkigt här då, mer än va de redan är. =(
Som tur är så finns ju Jessica.

Så fyller Vicky år imorgon oxå eller idag svensk tid. Grattis gumman. Du får present av mig om du kommer å hälsar på. ;)

Och nu är de mindre än en månad kvar tills Johan kommer.  Jag längtar!

Nä nu va de dags att dra på gymmet igen innan de blir kväll.

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0