två veckor och tre timmar kvar

Ja de är den tid som är kvar innan johan kommer hit. De ska bli så kul, så skönt att träffas igen.

Prata med mamma idag. Jag önskar verkligen att jag skulle orka stanna kvar tills ni kunde komma men jag vet inte riktigt om jag klarar av de. just nu är allt bara så jobbigt. de känns bra att johan kommer nu men när han åker igen så blir jag ju själv igen. min hemlängtan har bara blivit värre igen.
va även kul att prata med dig anna, saknar dig.

har haft de ganska tråkigt sen Emmelie åkte. jag har bara inte palla gått ut på krogen å Jessica bor ju på andra sidan å hon har sina polare här nu så jag har spenderat min tid med en bok i handen eller en film från Smiths. Jag är ju lätt stammis där nu. =)

Fick ett mejl av min nya LCC i förrgår, jag vart bara så arg när hon skrev att jag va tvungen att komma till Hendersson å skriva på ett papper att jag missade mötet som va i Maj. Jag hade inte ens fått nå mejl om att de va möte. Gud va jag kokade. Men hon sa att de va ok att jag inte skrev på eftersom de inte va mitt fel. Tur va väl de. Cultural care har ju ingen koll på något!!

Idag hade Alexa sin sista dag på skolan å i morgon är de Jakes sista dag. då ska jag å Alexa ha egen tid medan Jake är i skolan å sen ska vi åka till hans skola å kolla när dom sjunger en massa judiska sånger å sen blir de glasskalas.
Sen är de slut på friden i huset. känns så segt att dom ska ha sommarlov nu, då måste jag ju hitta på massa saker hela tiden å fantasin börjar redan svika. Jag ångrar mitt val av att va au pair. de lär nog dröja innan jag jobbar med barn egen efter de här.

Har skrivit lite med Mikaela å vi har nästan bestämt att hon å hennes kompis ska komma hit å hälsa på i juli å sen att jag åker till henne över en helg till LA. de voe grymt kul. Å sen kommer Johanna hit snart oxå. hon är ju klar med sitt år om en å en halv vecka så vi ska försöka träffas då. vore grymt kul, har ju inte träffa henne sen studenten.

Nu är resan till San fransisco bokad oxå tills Johan kommer. Börjar se fram emot de väldigt mycke att få se Golden Gate bridge, chinatown osv. vi ska bo på Hilton hotell =) De kommer nog bli skoj.
Nu ska jag bara boka nå hotell här i Vegas för helgen därefter oxå.

nä nu ska jag nog ta å kolla på en film innan jag ska sova.
Saknar er så otroligt mycke!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0