Red rocks

Nu va de ett tag sen jag uppdaterade sidan. jag har haft en vecka med mycket nya upplevelser.
I torsdags kom Johan hit. I lördags va vi ut på krogen, vi gick till Pure på Ceasars Palace. Där träffade jag Johanna, de va såå kul att se henne igen. men lyckan varade inte allt för länge, typ vid två på natten så föll jag ihop i soffan på klubben så jag fick åka med ambulans till sjukhuset. Så nu har jag gjort de å. Dom sa att jag va för full, jag hade 1.75 i blodet- av två öl och en och en halv drink.. de brukade krävas så mkt mer för att få mig lullig, men tydligen inte nu längre enligt läkarna. De va inte en allt för rolig upplevelse.

Sen har vi även varit å sett Red Rocks.. ÄNTLIGEN!! jag har ju försökt tagit mig iväg dit några helger nu =) de va så underbart vackert, jag rekomenderar alla som kommer hit att se det.

Med barnen har vi gjort lite allt möjligt, vi har varit på bio, badat i grannens pool, varit i parken, va på circus circus å åkt karuseller osv.. Jag är såååå less på dom just nu, ska bli skönt med en helg borta från dom nu..

Vi ska åka till san franciscoi morgon bitti. Jag längtar så.. där va de vara högst 22 grader varmt nu och halvklart. =) bäst att jag packar ner nån tröja. Jag ska försöka träffa Sara och även Johanna där oxå, men vi får väl se om de hinns med..

Nu har jag bestämt mig för att åka hem oxå.. jag har ju velat fram och tillbaka ett bra tag nu.. Va så inne på att stanna, men nu har de vänt och jag är säker på att jag vill hem. ska prata med Marc och Lisa i dag eller på måndag om de så kanske jag är hemma i slutet på juli. =) de ska bli så skönt. Hoppas bara jag hittar nå jobb när jag kommer hem.

Trodde mamma skulle ringa idag men inte de... nu får jag väl ta å jobba igen.






Bilder från red rocks



snart kommer jag.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0