PUMP IT UP!!

Vart ska man börja.. Det har inte hänt så mycket här i Vegas på senaste, men nu blir de väl lite mer när johan kommer ikväll och så är Johanna i stan också så jag ska ju försöka hinna träffa henne nu i helgen.

Fick sluta tidigare idag. Egentligen så skulle jag jobba till 20.00 som vanligt när de är torsdag men Rifka och Larry har kommit hem från sin resa och då ville dom att barnen skulle komma dit på sleepover, så kvart i fem kom hon å hämta barnen. =) kändes riktigt skönt. Jag är helt slut idag efter allt lekande på pump it up som är ett hus som är fyllt med hoppborgar å kanor. De va superskoj, men vilken träning.

Jag funderar så på hur jag ska göra med mitt år, nu verkar de som att Vicky kommer åka till Sverige iaf för cultural au pair verkar ju inte hjälpa till så bra med att hitta nån ny familj åt henne. Och om inte hon hamnar här så tänker jag nog åka hem. Jag tycker de är så sjukt tråkigt här i Vegas å barnen är ju som monster. Men vi får se, jag ska ge de lite mer tanke först.

I helgen är de ju midsommar oxå. Hemma då iaf. Här i USA så firas de ju inte. De känns ganska tråkigt faktiskt, midsommar brukar ju va så kul, tradition är ju att vara hos Jessica å Jimmy å grilla å sen party på kvällen men de blir inge av med de iår. =( De är ju när de är högtider man längtar hem som mest, när man vet att alla hemma har de så trevligt å här är jag själv i ett främmande land. Men de va ju mitt eget påhitt att komma hit.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. När jag tänker framåt så ser jag mig i vemdalen bakom nån kassa. Då börjar man ju tänka-  är de så mitt liv ska se ut- kommer de inte vara mer spännande än så. Men när man vaknar upp så kommer jag på- jag har ju faktiskt åkt till andra sidan, till Vegas av alla ställen. Jag har ju sätt de tuffaste av staterna, så ångesten försvann igen. Jag älskar ju faktiskt vemdalen och trivs väldigt bra där. Saknar de så mycket. Å bara tanken på att missa t.ex countryfestivalen känns så tråkigt även fast jag på dom senaste två åren har haft de väldigt tråkigt. Men de är väl så, man saknar de man inte kan få. :P

Bilder kommer snart, jag orkar bara inte ta tag i de riktigt än =)

Ha en underbar midsommar och ät lite sill å pärla åt mig å.
Saknar er.
XOXO


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är tur att jag inte är den enda som älskar Vemdalen och vill bo här resten av livet. Men du är modig som vågar testa på nya grejer. Vemdalen står kvar och man uppskattar det än mer om man sett nåt annat oxå. Hoppas du mår bättre nu när Johan är där!! Kram kram Eve C

2008-06-22 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0