Maybe one day it will happen

Ja då va de åter igen söndag. Helgen är över och i morgon väntar jobb igen. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på med barnen. Det ska va 107 F i morgon så de kommer ju vara lite väl varmt för att va ute å även att åka bil, men nånting kommer vi säkert på.

Jag har räknat mina skor jag har köpt sen jag kom hit.. Jag är uppe i 12, men oj så kom jag på att jag hade ett par till i hallen så 13 par har jag köpt på två månader.. jag måste chilla lite med skor nu, jag kommer ju aldrig få hem dom ju. Kanske inte så bra planerat av mig. =) men dom är ju såååå fina.

Ikväll är de dags för army wives igen. säsongspremiär är de kl tio ikväll. Så spännande de är. De är även den enda serie jag följer. Kan ni tänka er de, jag som brukade följa varenda serie på femman.. =) Men de är bra, jag vill inte vara en tv tjej, men då är ju problemet alla filmer jag kollar på, men bara jag kommer till sverige igen å kan göra massa annat så kommer de att gå över oxå.

Jag har börja sakna mitt gamla liv så mycket nu. I helgen har jag mest bara varit för mig själv och funderat, tänkt tillbaka på alla minnen och gud va de är mycket jag saknar nu. Men mejl har skickats och de finns lite roliga planer för framiden.

Jag undrar jag vart Vicky kommer hamnar nu.. hoppas hon får en bra familj den här gången. 
Jag prata med henne å sara lite i helgen när dom umgicks, de lät å såg så roligt ut, de va precis som när vi va i sverige bara att jag  inte va där mer än på webbcamen.. va lätt allt va när vi bodde i samma by, bara ringa å sen gå hem till varandra å umgås.. här måste man ju ta bilen eller om jag skulle till er så skulle de va flyg i fem timmar. Men de är ju bara för ett år.. 

Har fått nyheter hemifrån om att lillasystern hängde sig inatt oxå. Stackars de tre resterande i den familjen. Hon följde tydligen sin storebrors fotspår. Tycker  de är så egoistiskt. hon om nån visste ju hur de kändes. Men de är ju inte alls hennes fel, de bevisar ju bara att dom inte fick den hjälp som dom behövde efter hans bortgång. men jag hoppas verkligen att dom får bättre hjälp den här gången. Jag lider med er. Och jag hoppas ni är lyckliga nu när ni är tillsammans igen.

Nog on tråkigheter. Fick höra att en gammal vän ska bli farsa oxå, Grattis grattis.

Man hänger ju inte alls med i svängarna när man är här, jag har fått höra mer nyheter idag än på dom två månaderna jag varit här. Men skvaller är alltid lika kul..

Nu kommer snart Johan oxå. Fyra dagar kvar sen ska jag äntligen ta tag i mig själv å åka runt å se lite saker. Hade tänkt mig red rocks, grand canyon och så antar jag att de blir thestrip oxå. å sen blir de ju san francisco oxå. ska bli så skönt att komma ifrån detta hus å denna stad å få komma till lite friskt väder. Men jag hoppas de inte är för kallt för då har jag inte dom rätta kläderna.. =) "The coldest winter was the summer I spend in San Francisco" de är vad amerikanarna säger å så kallt hoppas jag inte de blir.

Tack för de du skrev, de gjorde mig så mycket gladare än vad jag varit dom senaste veckorna. Jag längtar. =)

Nä nu är de snart dags för den spännande starten på army wives. Ska gå å göra mig i ordning för natten först.

sweet dreams.
XOXO

 Fatta va söt den är, hade jag varit hemma hade jag absolut åkt ner till malmö för att köpa den. ÅHHH jag vill ha!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0