I want everything to get back to the way it used to be

Har haft en ganska jobbig helg, med en massa minnen. Kollade igenom mina fotoalbum från flera år tillbaka och de fick mig bara att tänka på va fort man kan förlora någon. Det är så svårt att hålla kontakten med folk, men de jag inte förstår är hur man kan låta de gå så lätt. Det är så många nära vänner som man upplevt så mycket med som man inte alls pratar med idag, det kanske blir ett flyktigt hej eller ett snabbt hur mår du på mejlen and thats it.. det är så många jag saknar så otroligt mycket. Jag tror att man tar vänskap och kälek förgivet och därför glömmer bort att de krävs jobb för att ha det kvar. Jag har bara börjat längta tillbaka till den tiden då vi alla fortfarande stod varandra så nära och när allt bara kändes så rätt och okomplicerat. its a little to late for that! =(

Jag har iaf fått sett min efterlängtade sex and the city the movie nu.. Jessuca ringde i torsdags så jag följde med dom. den va helt underbar, min favoritfilm numera. =) synd bara att de inte kommer bli nå mer sex and the city, men jag har ju boxen hemma i sverige som jag får kolla på om och om igen. De va den bästa julklappen man kunde få.. =)

Jag vet inte alls hur jag ska göra längre, de bara snurrar runt runt i mitt huvud varje dag men jag kan inte komma fram till nå svar. Ja trivs inte alls bra, men så tänker jag bara vad kul de kan bli om Vicky får en familj här.. Men bara för att jag vill de så kommer de väl inte att hända..

Idag är de exakt på dagen två månader sen jag landade i NY och exakt två månader utan min kära snus.. Saknar fortfarande att lägga upp en general under läppen, men behovet finns inte alls längre. riktigt stolt jag är över mig själv, efter så många försök att sluta utan att lyckats så har jag äntligen gjort de.. de behövdes bara en flytt utomlands för att få de att lyckas dock. =)

Pratade med Angelica i torsdags oxå för första gången sen jag åkte, de va så kul att höra från henne. Hon är hemma i sverige för att gå på klassfest.. Hörs på söndag igen innan du far..

Igår när jag va ledig så försökte jag sola lite men de va på tok för varmt ute så jag tog å åkte till ross å payless å shoppa istället.. hittade två par skor eller typ finare sandaler (mamma du skulle älska dom) sen på ross köpte jag två bikinis, en bolero etc.. jag har blivit beroende av shopping.. jag har så många skor nu så jag vet inte alls hur jag ska få hem dom sen.. =) men de löser sig väl, om inte annat så får jag skeppa hem dom..

Nä nu ska jag ringa vicky å höra hur de gick på hennes möte med LCC´n om byte av familj.

I miss you all so much!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0