hatar datorer

ja, de har muppat sig totalt, varje gång jag ska kolla min mail så avbryts de så jag får börja om och sen när jag ska svara på dom så låser sig sidan å de går inte att svara, jag blir galen. Å de är så skumt att de bara händer på hotmail. men men, de får jag väl leva med.

Vicky kanske ska flyttas hit till Vegas. Just nu fanns de dock inga familjer som sökte =( men de kommer säkert, vore riktigt skoj om du kom hit. Kanske allt vart lite lättare för mig också.

Igår följde jag med Familjen på middag. Vi åkte till en riktigt slumställe här i Vegas där dom har en av dom bästa Thairestaurangerna i USA. Jag hade faktiskt riktigt kul, men maten va ingen höjdare för mig, lite väl starkt för min del.
på dan så va vi även iväg å bada hos grannen i deras pool. riktigt nice.
Dagen började inte så bra men den avslutades helt ok.

Idag va första dagen på sommarlovet, så jag har haft båda barnen själv hela dagen. vi gick till Flower park i morse å lekte i nån timme, sen vart de lunch, barnen sov en stund å sen har vi bara varit hemma här. de har varit supervarmt ute på eftermiddan, de va svårt att andas pga värmen, hoppas de blir lite svalare ett tag till iaf..

nu är de inte alls lång tid kvar innan Johan kommer hit.. 10 dagar är de nu bara. va tiden går fort.

Jag har läst pippi långstrumps bok idag å lyssnat på astrid lindgrens favoriter oxå, kändes nästan som att jag var hemma för en liten stund. =)

Och vid middan idag så sa Jake "I love you Evelina" trodde ju att han hata mig men tydligen inte =)

nä nu ska ja gå på smiths å shoppa lite så jag inte behöver ta med barnen i morgon.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0