Äntligen ledig igen

Ja idag är de ju sveriges nationaldag, trevligt trevligt. Och Madde fyller 19 bast oxå, börjar bli gammal nu stumpan.

Haft en seg dag idag igen. Lämna Jake på skolan sen va jag å Alexa på Galleria Mall där hon lekte på en liten lekplats i två timmar. Sen va vi på Jakes skola å kika på hans avslutning, dom sjöng en massa judiska sånger å sen vart de glasskalas. väldigt intressant.. NOT!!!!

Så efter jobbet idag så längtade jag hem (som vanligt) så då tog jag fram datorn å kollade på lite roomservice på webben. vilket otroligt roligt liv jag har här i vegas. Klockan är nu 21.07 på en fredagkväll å nu tänker jag nanna. Shit va tråkigt jag har blivit må jag säga.

good  night sweetheart well it´s time to go, dododododo..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0