Ännu en tråkig helg

Ja då va de söndag igen å snart dax för en ny vecka av jobb.
jag har inte gjort nå alls i helgen heller faktiskt förutom alldeles nyss när jag följde barnen å Lisa till grannen å bada lite i deras pool. Va riktigt nice faktiskt, men jag vet inte om jag skulle vilja gå dit själv utan Marc eller Lisa.. Pappan i den familjen är lite skum. Ikväll ska jag äta middag med familjen oxå tror ja. å sen blir de väl bara lugnt igen.

Jag måste säga att Vemdalen på sommarn är faktiskt roligare än Vegas om man är här själv, hade ju varit roligare om vicky hade varit här =) tycker du ska söka din nya familj här ja. Men snart kommer ju Johan, bara 11 dagar kvar å då blir de ju resa till SF oxå, jag börjar verkligen se fram emot de. ska bli skönt att komma iväg en sväng.

Fick äntligen svar av Angelica, efter en lång väntan på svar från campbell på facebook gav jag upp å skickade ett mess istället å jag fick svar i natt, så nu vet jag att dom lever iaf.

Ingen aning om vad jag ska hitta på med barnen den här veckan, jag vill ju börja sommarlovet lite lugnt så vi inte gör allt de roliga redan nu. Blir väl "flowerpark" i morgon bara tror ja.

Jag undrar jag hur jag ska göra med min hemresa, de börjar ju bli dags att bestämma sig nu, men de är ju så himla svårt. Önskar att jag vore stark nog att stanna här hela mitt år, men som de känns nu då gör jag inte de. Å jag vill ju att mamma, pappa å Anci ska komma å hälsa på men jag vet inte om jag orkar vänta tills pappa kan. Vet inte alls hur jag ska göra. men men, jag har ju nån vecka till att fundera innan jag ska prata med Marc å Lisa om de igen.

Har blivit helt fast vid en ny serie som heter Armywives, igår kollade jag på repriser av första säsongen å idag är de säsongsstart av nr två. riktigt spännande, första slutade med en rejäl cliffhanger. Så de är vad jag har planerat för kvällen. =)

nä nu ska jag läsa min nya bok.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0