YES!!!!

Ja nu är de nästan klart att vicky tar över min familj, de vart bestämt idag (samma dag som jag ens föreslog de) att hon ska komma hit.. Så nu är de bara pappersarbete å flytten å introduktionen kvar sen kan jag åka hem när jag vill.. känns som en jätte sten lyfts från mitt bröst. Nu vet jag att jag snart kommer vara hemma och att Alexa å Jake kommer ha de kanonbra.. Men shit nervös jag är nu.. allt gick så lätt å så fort, jag har ju fortfarande en hel del saker kvar att göra innan jag kan åka hem.. Men fatta i minst tre veckor kommer vi kunna umgås vicky =) men sen ses vi inte förrän augusti nästa år pga din förlängning. =( men tro mig, jag kommer komma minst en gång å hälsa på.

uppdatering om den senaste veckan kommer, jag orkar bara inte riktigt skriva om allt de roliga vi hade i san francisco förra helgen riktigt än. =) bilder kommer oxå.

tjoho, snart kommer jag hem
helt öst ja är nu.

god natt

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jaaa fatta va roligt vi kommer ha de tre veckorna.. =) Å va tomt de kommer bli när du åker hem.. :( Men men, vi får försöka hitta på så mycket som möjligt innan du åker hem.. =) Å så måste du ju lära mig å köra bil i vegas.. Lär ju säkert åka lika vilse som du.. =)

Ja ja hoppas att du kommer å hälsar på mig..Annars kommer ja nog bli helt uttråkad.. =) ¨Å så måste du ju ta å presentera mig för dina vänner.. =)

Puss puss ses snart..

2008-07-04 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0