Tankarna går runt runt runt

Förra helgen va jag i San Francisco, det va riktigt häftigt. Till en början va jag ganska besviken och jag tyckte att de va en skit stad, men jag va tvungen att ändra uppfattning. Det va riktigt häftigt, de är precis som man ser på tv och de va underbart vackert att bara gå alla backar och kolla runt. Men skavsår va ett faktum, ajajaj va ont jag hade, men de va bara fortsätta gå. Åkte på två olika sightseeing turer, en med båt och en med buss. Åkte båt runt Alcatraz (fick dock inte gå på ön för de va slutsålt hela helgen, sjukt besviken) och under Golden Gate Bridge. Sen bussen gick runt en större del av staden och slutligen över bron. De va sjukt kallt, jag hade byxor, tröja och jacka och änd frös jag som en tok. Blir sjukt tufft att komma till sverige igen =) Sen visade det sig även att de va PRIDE samma helg, så vi såg en del av paraden, sååå coolt. Träffade även Sara sista kvällen. Vart så glad att se henne igen, de har bara varit lite över två månader sen vi sågs senast men ändå grät vi av lycka. Det är så konstigt att träffa varandra så långt hemmifrån men de va så himla skönt att se henne.

Igår tog vi en 14 timmars tur till Grand Canyon med buss.. Resan va sjukt jobbig men de va så värt de. De är nog en av de vackraste sakerna jag sätt i mitt liv, de går inte att förklara. De va bara så synd att man inte hade mer tid där till att vandra, men jag hoppas på att åka tillbaka dit snart igen och se mer av de.. Mamma hade älskat de, garanterat.

Det börjar närma sig hemgång nu, tror jag. Det är ännu inte riktigt klart med Vicky, inte vad jag har hört iaf. Undrar när hon kommer, jag har ju inte börja packa mig ur rummet än. =S Vet inte riktigt vart jag ska börja, allt vart så verkligt så fort. Snart sitter jag på ett plan på vägen hem. Det ska bli suoermysigt att komma hem, men vad ska jag göra när jag väl är hemma?? Jag kommer hem i Augusti- vad finns de för jobb i närheten av vemdalen då? INGET.. Har börja kikat lite på arbetsförmedlingens hemsida, finns inte allt för mkt, kanske blir att jag får flytta mig från vemdalen. Men de ska jag inte tänka på nu, jag är bara glad att jag får åka hem, träffa alla och ha mina saker runt mig. Vet bara inte hur allt kommer bli och de är väldigt jobbigt.. Jag är så van att ha allt planerat, veta vad jag ska göra nästa dag.. Men jag antar att allt löser dig.

Körde Johan till flyget idag oxå

Förstår inte varför jag alltid begår misstag, de är väl en del av livet antar jag, men så här många gånger?? varför lär jag mig aldrig. Jag vet ju innerst inne vad jag vill och hur jag känner, men ändå gör jag det om och om igen och sen vågar jag inte stå för de. Varför ska man bry sig så mycket om vad andra tycker, eller rättare sagt, varför gör jag de? Borde inte min åsikt komma i första hand? När ska jag lära mig att det är vad jag tycker som är viktigast?? De om nått är vad jag måste jobba på när jag kommer hem, att ta hand om mig själv.

Golden Gate Bridge

Jag i Grand Canyon


Nä nu ska jag sova så jag orkar med barnen i morgon
Ses snart =)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0