Oj va de vart nära

Nu har Vicky varit här i 5 dagar, de har vart himla skoj med lite svenskt sällskap. I fredags satt vi på mitt rum å drack vin sen började vi prova mina nyköpta kläder å sen va de kört.. Vart lite lulliga å kom på att vi skulle dra ut en sväng, så de gjorde vi. Åkte till The District å satt på en uteservering å drack öl, träffade två sköna typer å sen drog vi på Drop Bar. Sjukt dåligt drag de va där, men de va länge sen jag hade så kul.

Tänkte väl ut i helgen oxå, men alla svenskar så Vicky får träffa lite folk å så jag får säga hej då, för nu är biljetten BOKAD!!! =) Den 5 aug kl 15.00 åker jag hemöver och den 6 är jag åter på  svensk mark. Gud så skönt de ska bli, men jag kommer sakna Alexa å Jake enormt mycket.. Å Vicky förstås. :P De vart så snabbt klart alltihopa så nu har jag ingen aning om hur jag ska kunna hinna med allt. LA får jag nog skippa, känns lite tråkigt, de hade ju varit så kul att träffa Mikaela å se hur hon bor.. Men men, de gäller ju att välja de viktigaste, de är ju som sagt inte lång tid kvar innan jag kommer hem.

Igår va de även exakt 3 månader sen jag kom till usa, och även 3 månader sen jag tog min sista snus. Hoppas jag kan hålla mig ifrån de nu när jag kommer hem bara..

De har varit sååå tråkigt väder nu i 5 dagars tid.. De har regnat å åskat å blåst. Jag undrar vart de vackra Las Vegas vädret har tagit vägen. Förhoppningsvis så är de tillbaka till i helgen så jag hinner få lite färg innan jag kommer hem. Å så man kan spendera lite tid ute i friska luften (som inte alls är så frisk) Jag kommer sakna värmen kan jag ju säga, hur ska jag kunna återställa mig? jag kommer frysa ihjäl till tusen. :S

Brrrr



MMmmmm


Ölar

Kommentarer
Postat av: emslan

Vad kul att ni får lite "time together" innan ni skiljs åt och vad roligt att det löste sig för er båda och att ni kunde byta. Förstår att det känns lite hastigt och drastiskt med bytet, men du har ju iallafall prövat på och det är det som är huvudsaken. Att vantrivas är bland det värsta som finns. Här hemma i Vemdaln är det inte varmt, regn och åska ligger på väderprognosen men jag hoppas innerligt att det blir ändring på det. Hoppas allt är bra. Kram Emelie

2008-07-16 @ 20:14:06
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0