8 days untill takeoff

Jag är nog inte så bra på de här med bloggande, de va ett tag sen jag uppdaterade nu. De har hänt så mkt skoj nu på senaste tiden så jag har inte haft tid.

Förra onsdagen träffade vi Johan Liljekvist från härjedalen å han hade med sig en släkting till Mårtenssons och dom två hade träffat 2 östersundare på sin resa.. så Vi hängde med alla dom på Diablos den kvällen innan vi drog vidare till Cayote Ugly på New york New york.. Men de vart en tidig kväll eftersom vi skulle jobba på torsdagen..
De va min sista dag av jobb oxå. =) va grymt skönt.
Sen på torsdagen va jag å Vicky Å Nick på Drop bar i Green Valley å tog en öl, kom på att vi skulle ringa Björn Å Victor (dom från ÖSD)  så vi åkte in på strippen å gick på Diablos som vanligt =) å parta lite med dom. Men när dom stängde så ville vi inte hem, så vi gick längst strippen en sväng å sen slutade de med att vi hamna på en liten bar på Monte Carlo.
På fredagen gick vi ut på Rain i The Palms, va ganska sunkigt där, men de va bra musik å goda öl. =) vart rätt så parrad.. Björn gick å spela efter ett tag å efter de så såg vi inte han mer, han hande spelat tills Victor hämta han kl ett på dan dagen efter. men han gick plus iaf..

På lördagen bjöd vi hit grabbarna på BBQ, va faktiskt så pass svalt att vi kunde sitta ute. De har  vi inte kunna gjort sen jag kom. Va grymt skönt. Sen hängde vi bara här hemma, satt å snacka (Björn sov i solstolen) sen vart de kvällen. Va så slut så vi körde hem dom å sen gick vi åla oss å kika på film å åt Guacamole. mmmm mums.

Så nu har semestern börjat oxå. Har dock slutat sova på nätterna igen så jag är helt slut å orkar inte göra så mkt. Men idag följde jag med Vicky å barnen till poolen. Börjar få panik över att jag ska lämna dom.
Idag sa Alexa: Evelina, please dont leave, i want you to stay here forever. Jag känner mig så elak, men vad ska man göra.

Nu har jag iaf börjat fundera på vad jag ska göra när jag kommer hem. Jag tror jag ska söka jobb i Barcelona med Flizan, de hade ju varit grymt skoj. Annars hade Norge oxå varit gött, tjäna lite pengar. Men vi får se. De är ju bara åtta dagar kvar tills jag sitter i planet på väg till kylan. :S

Vemdalen känns bara så skit.. Jag älskar byn, men folket i byn gör mig sååååååå galen. Jag fattar inte varför de fortfarande snackas. Är de så kul att prata om oss?? Varför kan inte alla bara MIND THERE OWN!!!!!!!!!? Jag blir så grymt irriterad, har NI inge bättre för er än att snacka? Eller varför kan ni inte hitta nån annat att prata om? Är vårat liv så intressant? Jaja, de är fine by me. Prata på ni.

Shoppingen är klar nu iaf, om jag inte ska köpa den där klockan som ja hitta, den är ju såååå cool. Men vi  får se.

Nä nu slutar Vicky så vi ska gå å hyra en ny film med Vin Diesel. mmmm Nice..

Ses snart
puss


Mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0