My last night

Ja nu va de sista natten i Vegas. Packningen är klar och rummet är i stort sätt urstädat. De känns helt fel just nu att lämna de här stället. Jag har haft så kul nu dom senaste 3 veckorna och barnen blir ju bara sötare å sötare. På  3 månader har dom lyckats lirka sig in i mitt hjärta och kliper sig fast så de gör ont. Jag har ingen aning om jag ens ska kunna säga hej då till dom. Idag spenderade jag dagen med Vicky å barnen, vi for till Shark reef på Mandaley bay, men allt jag kunde tänka på är att de va min sista dag med dom. I morgon hinner jag bara städa mig ur rummet och äta å packa handbagage sen bär de av till flygplatsen. Jag sa hej då till Marc i morse eftersom han skulle på buisness trip i en vecka. Sen har Max hållt till inne på mitt rum hela förra veckan så han vet nog att  jag är på väg härifrån.

Jag å vicky har partat som vanligt i helgen. I torsdags va vi ut på Mandaley Bay å träffa nån polare åt Marie (den första au pairen) jag vart parrad medan vicky drack vatten å hade feber.. :P 
Fredagen vart vi bjuden på middag av Brett å Heith till deras lyxhus :P nice. sen drog vi till en piano bar och efter de till Margaritaville. Grymt skoj hade vi.
Lördag va vi bjuden på poolparty till samma place, men jag va tvungen att packa å sova lite så vicky for själv, men på kvällen hakade jag på till remedys som chaufför. Lite läskigt va de, för väl där fick jag en massa minnesbilder om att jag varit där innan, och de visade sig att de hade jag.. Hahahah, pinsamt.
Söndag va vi till poolen en sväng innan de va dags för middag med Jessica och Marlene i green valley på Crazy Pita (vår favorit restaurang) va skumt att säga hej då, men skönt att få de gjort.

nu mina sista dagar har vicky kört runt mig så jag har fått knäppt lite kort och fått sätt min stad en sväng till.

De har ju bara blivit så sjukt verkligt dom senaste dagarna att jag faktiskt är på väg hem och just nu vill jag bara inte. Jag är säker på att så fort jag kommer till mitt Vemdalen så kommer allt kännas super igen, ett tag. Men jag har verkligen insett nu att jag inte vill vara där just nu, de har blivit så kul att se nya saker å möta nytt folk.

jag har så svårt att förstå att om bara 2 dagar så är jag hemma.. Hur kan de va möjligt? Shit pompa.. jag är så nervös å ledsen å glad å stressad att ja va tvungen att ta mig ett glas rött. mumma med Lindemans merlot.

nä jag kanske ska försöka sova nu så jag tar mig upp tidigt i morgon.

ses om två dagar då. =)
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0