men guuuuuuuud

Shit va denna by är helt värdelös på sensommarn å hösten. De finns inte en människa i sikte, de börjar bli kallare å kallare och alla vänner är på äventyr. Mina veckodagar går ut på att glo på sex and the city, sova, äta, läsa å sakna massa saker..
Men i fredags va jag iaf i Ösd en sväng med David, mamma, pappa å André.. vi shoppade lite, åt gott å bara myste över att slippa Vemdalen för en dag..
I morgon blir de till å ringa Poolen å se om jag kan få vicka på glimten ett tag.. jag hoppas på de, jag vill bara börja jobba igen, nu!!!!

Idag va jag på Mikaelas 7 års kalas.. tänka sig att i morgon blir hon 7 år gammal.. Å Sara hon bli 20. Grattis grattis.

Nä om jga skulle ta å kika på lite sex and the city nu då och kanske göra sig en choklad milkshake.. Mumma.

Saknar er Alexa å Jake.. <3

tjingaling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0