hmm

Ja då va man hemma igen då. Countryn är över och jag börjar redan känna tomheten, tröttheten, saknaden.. INte för att de inte är skönt att va hemma igen, men de känns så himla overkligt. Jag drömmer om mitt Vegas varje natt och när jag vaknar upp har jag ingen aning om vart jag är. Saknar mina underbara barn, hunden och värmen, och att de alltid finns nå att göra där. (eller iaf att man kan gå ut i solen) Här hemma regnar de och de är kallt. Men nu har jag iaf tagit av mig långkallingarna. :) jag måste härdas nu. De känns ganska meningslöst att va hemma. Jag har ju inte ens ett jobb. Ska jag ta å åka till Norge?? de är den stora frågan just nu och vad jag ska jobba med där. Nu vart de Journey på spellistan och tankarna kommer åter till Las Vegas. Shit va de känns hemskt att ångra sig, men hade inte Vicky kommit dit så hade jag ju fortfarande vela åkt hem så jag antar att de hade slutat såhär iaf. Men jag var ju inte alls redo att åka hem så jätte fort. Jag hann ju inte ens bli brun =( de känns värdelöst att jag va borta i 3.5 månad och när jag kommer hem så är dom flesta ändå brunare än jag.. att man va tvungen att flagna precis innan hemresan då.. =( 

Va iaf ut på countryn i lördags, de va ju helt värdelöst. De va ingen tävling på dagen fast vi lämnat alla instuktioner och alla redskap tillgängligt.. Kvällen va oxå en enda stor besvikelse, de va kallt, ölen va dyr och de va lite folk. Vad är de som händer med byn egentligen?? för bara nått år sedan så va ju countryn höjdpunkten,de kom en massa folk utifrån och nästan alla bybor va ute oxå.. nu va de knappt nån man kände igen. Men men de blir väl så efter ett tag. 

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra med denna blogg, evelinas trip of a lifetime är ju som över, så jag antar att den kommer att läggas ner inom snarast. Eller ska namnet bytas ut? hmm, de får vi väl se. 

nä nu ska jag väl återgå till kylan.

saknar er hur mkt som helst. =(
bye 

Kommentarer
Postat av: Kristina

du måste ju fortsätta blogga eve, följer ju den ja=) puss

2008-08-11 @ 16:14:37
URL: http://mysteria.blogg.se/
Postat av: viktoria m

Livets resa fortsätter, den har bara tagit en ny vändning=)

2008-08-11 @ 18:26:52
Postat av: Kristina

Hej! Japp har köpt hus, efter samma gata som din morbror=)

Ja de tkr ja att ni kan!:)Hälsa Sivan!

Kramar

2008-08-27 @ 15:18:29
URL: http://mysteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0