ready for take off

Ja då va det inte alls långt kvar. nu har jag hunnit sagt hejdå till nästan alla.
I morgon bär de ju av ner till stockholm, sen är det bara nån timma tills jag lämnar sverige för ett år i staterna. Börjar bli så himla nervös. Jag hade min avslutningsfest igår oxå för mina vänner, det vart god mat och roligt spel. En riktigt mysig kväll. Men jag hade inte kunnat ana att de skulle vara så himla svårt att säga hej då till dom.
Madde gumman, jag älskar dig, va inte alls kul att behöva säga hej då. kommer sakna dig.

Men nu är ju bara det värsta kvar. Johan. Jag vill inte  lämna dig älsklingen. När jag från början gick in med inställningen att det bara skulle vara en kort fling, men allt gick på tok för långt och jag föll för dig. Och nu när jag vill ha dig så måste jag åka. Jag kommer sakna dig så enormt mycket. Men jag hoppas du får det bra och att vi kommer kunna lyckas hålla kontakten.
Du är helt underbar och jag är glad att jag träffade dig.

Jag förstår inte hur jag ska klara mig utan alla er. Min familj, släkt och alla vänner.Jag vet att ett år är inget men för mig är det en enormt lång tid. tack för erat stöd och eran pushning. jag älskar er.

Nu måste jag fixa lite här hemma. Jag uppdaterar så snart jag kan.

Ha ett underbart år.
många kramar
Evelina

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hmm... Du glömde visst å säga hej då till lilla mej...:( Buhhu.. Hehe hoppas du får ett underbart år!! Kanske till å med hälsar på dej! :)

2008-04-15 @ 10:07:19
URL: http://filisia.blogg.se
Postat av: Vicky

Ja vet att de är svårt.. Men glöm för gudskull inte bort att du ha ju mig å sara i samma country. =) Å du får ringa mig precis när du vill vilken tid på dygnet som hälst.. De kommer gå otroligt fort ja ha ju redan vart här i två månader å de känns som att ja kom igår.. =) Puss puss

2008-04-15 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0