New York City

Ja då var jag framme i New York då. De va en väldigt lång och seg flygtur, satt tio timmar på flyget och sen va de väntetid på det oxå. Jag va helt slut när jag kom fram igår och va så sur att jag inte fick lägga mig svensk tid. 
Skolan jag är på här i oakdale, long island är riktigt tråkig. man har lektioner jämt och de pratas bara om saker man redan vet och som är helt självklara. Fast i kväll sista timmen va de ganska skoj faktiskt. då hade vi international sing-along där vi fick dela upp oss i länderna och sen sjunga en populär barnlåt för alla andra. vi valde små grodorna. haha. sjukt skoj.
efter de så fick jag present från the staff här på skolan. trevligt.

föresten, tack alla ni som har grattat mig idag, det värmde otroligt mycket.

så har jag pratat med angelica och mamma idag. det va jätte mysigt, vart så glad å höra deras röster, men bäst av allt var nog när jag fick tag i Johan. det va så skönt att höra din röst hjärtat.
saknar dig å alla er andra.

nä nu är de läggdags, jag uppdaterar snart igen.

love you!
/E ve 

Kommentarer
Postat av: Vicky

HAhah ja visst är singalongen rolig men vänta du bara de roligaste är nog när ni pratar med en polis.. hihi han är rolig han.. =) vi sjöng i ett hus i skogen slut.. Är de många svenskar? Puss å kramm

2008-04-16 @ 13:55:36
Postat av: Eva m Familj

Hejsan Hjärtat!!! Kul arr du är framme nu. du ska se att det kommer gå jätte bra. Vicky var ju också nervös men hon stormtrivs och har fått många nya vänner, och en RIKTIG UPPLEVELSE. och grattis i efterskott, STORA KRAMAR EVA OCH KENNETH.

2008-04-16 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0