Las Vegas

Ja då va man framme i Vegas då. Jag har spenderat fyra dagar i New York på en väldigt tråkig skola, men fick lite nya vänner. Vi va på en rundtur på stan å fick se en massa saker, som tex ground zero, rockafellercenter, statue of liberty, gucci, fendi, naked cowboy och massa mer. sen hade vi två fria timmar på stan så då vart de lite shopping, men de va lite kort om tid så jag hann bara köpa en kläning och ett par flippflopps på billabong =)

Sen va de ju en rejäl flygresa igen. Men är iaf framme nu där jga skulle vara. tragiskt nog så fick jag inga väskor såklart. dom hamna nån annanstans men dom skulle levereras idag till huset. Idag ska jag följa med emmelie och hennes polare på nån celticdag med en massa irländare och efter de blir de the strip och ev nån klubb. ska även träffa korken å anders idag så de kan ju bli skoj.

Det är väl inte riktigt som jag hade tänkt mig allt de här. Det är väldigt jobbigt att vara hemmifrån och att ha lämnat allt man är van vid. Men jag får ta de som de kommer.

I morgon kommer barnen hem med sin mormor, så de ska bli kul att träffa dom. när jag kom igår så hade dom ritat en stor välkomstskylt och en varsin teckning så de va himla sött. Och sen på  onsdag kommer Marc och Lisa hem.

Just nu vill jag bara hem, saknar dig så otroligt mycke å alla vänner och min familj. Varför kommer man på sådana här saker för  när jag egentligen visste från början att de inte var min grej. just nu ångrar jag mig bara så stort att jag åkte iväg. Men jag får väl se hur de funkar och ge de ett försök.

nä nu ska jag in i duschen å sen låna lite kläder av emmelie så vi kan vara ute i solen idag. (28 grader)

Ha de så bra.
Jag tänker på er.

Kommentarer
Postat av: Evelina C

Hej! Jag vet precis hur ensamt det känns att vara långt hemifrån, men det kommer att kännas bättre så fort du får lite fler vänner, upptäcker alla roliga saker det finns att göra i USA. Du har iaf 2 vemdalingar i samma land som du kan ringa till. Lycka till tjejen... (det är ingen superhit att vara i Umeå heller just nu )

2008-04-20 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0